ingen glad erica..

Hur kunde jag vara så dum i huvudet? Hur kunde jag gå på någonting så enkelt? Hur fan kunde jag vara så jävla blind? Jag fattar verkligen inte..
HUUR kan en människa vara så respektlös hur kan du ens med, finns det ingen gräns?
Jag har hela tiden vetat ALLT om vad som har hänt de senaste året med alla, inget posetivt har sagts men jag stängde av och lyssnade på dina ord "jag har förändrat mig" ,"jag är inte som förr jag lovar" MEN vad fan fick man? HAHA inte ett jävla skit.. alltså från att vara lite halvledsen kanske till ilska på några minuter för det som man får höra efteråt.. PRECIS som förr, respektlösaidiotjävel.
Det enda jag vill göra det är bara att ge dig en rejäl utskällning för det är det du förtjänar, ingenting annat men vet du vad, du ska inte få den för inte ens det är du värd..
Du ska veta att du kan aldrig komma tillbaka till mig jag vill inte ha något meningslöst sms ifrån dig att du saknar mig eller någonting för jag VET att du ljuger, du är bara ute efter en sak.. Du har inte mig runt lillfingret som du har haft dom andra de e de sissta du ska tro, för det är inte bara dina tankar som räknas i detta för vi har hela tiden varit TVÅ om detta två hjärnor, två hjärtan, två människor helt enkelt, det är inte bara du, du, du, du, du? sluta tänk så jävla mycket på dig själv för JAG fanns också JAG har också känslor som vilken annan människa som helst inte bara du?
Dock skulle jag inte direkt påstå att du har sårat mig på något sett du har bara gjort mig så grymt besviken, du har sjunkit så lågt som man kan göra i mina ögon för mig är du och förblir INGET.. patetisk fjortisfjolla är vad du är.
Nu blev detta bara massa svammel ungefär men om man ska sammansätta det hela till en mening lyder den såhär; Jag har gjort många misstag i mitt liv, och den största det var du..!
sanningen är hård ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0