Nytt år, nya tag? eller vad tycker ni?

Hejhej!
Ja nu är det 2010 och tycker ni att jag ska börja blogga igen kanske? ska försöka iallafall, ska uppdatera så fort jag har ngt att skriva eller någonting annat det lovar jag! :)

förövrigt, har ni några nyårslöften?
det har inte jag, jag har aldrig haft ngt heller det känns bara som tomma ord med nyårslöften de glöms senare endå eller hur? haha!

iallafall nya året började bra, men de kommer bli ett meningslöst år känns det som, fyller ju den meningslösa åldern 17 och kommer bli detsamma som 2009 ingenting förändras ju om man ser det på ålders sättet.. Men om man vill vara posetiv så får man ju se de som att nu är det bara ett år kvar till 18! Dock fyller jag 18 på en tisdag, grymt segt! :o neeeeee nu ska vi inte vara så negativa :)

nytt år, glada miner! God fortsättning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0