*gäsp* tisdag..

Hejhej alla pigga.

själv är jag inte så pigg faktiskt, meeeeeeen trotts de ska jag dra mig till affären o köpa hårfääärg :)
ska färga håret svart (igen) har börjat få utväxt igen, asså fattar inte jag får utväxt hur snabbt som helst och de tycker jag e de äckligaste som finns, blää! det ser så rötet ut typ, iallafall när man får ljus utväxt.. när man e blond kan det faktiskt vara lite fint med lite utväxt ingen på typ tre centimeter kanske men en liten skadar inte ser bara naturligt ut typ.. :)

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, min dag har inte varit säskilt intressan, men men.
ska iallafall dra mig nu, ska försöka med en hiss och diss lite senare :)








bilden e klickbar

me like blondie, inte finaste men
haha gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0