tidsfördriv..

att jag vill ha pengar :) haha
att min senaste kyss var underbar
att jag lyssnar mest på rnb & hip hop
att det senaste jag sa var aa de gör vi, hej!
att jag inte gillar vädret..
att min bästa vän är den jag kan räkna med i alla lägen.
att min första riktiga kyss har jag inget minne av :P
att jag avskyr att vara pengarlös :D
att jag gillar att umgås med mina vänner :)
att jag alltid kommer leva mitt liv som jag vill det
att jag är hemligförälskad i ingen..
att senaste gången jag grät var längesen
att mobiltelefon är ett måste :)
att på morgonen när jag vaknar är jag alltid trött :(
att innan jag lägger mig borstar jag tänderna och tvättar av mig mitt smink eller tvättar mitt ansikte :)
att idag har jag varit i skolan en så länge :)
att jag just precis nu tänker på vad jag ska göra idag
att imorgon ska jag försöka göra någonting roligt.
att jag hoppas på en sak
att jag verkligen vill bli miljonär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0