hjärta ' - dont play that game.

                                                                hejhej alla!

Ja jag har ju inte bloggat på länge nu, jag tappar suget, tycker inte de e kul o skriva vad jag gör varjedag för hur kul e de o läsa "aaaa idag har jag varit i skolan ooo sen var jag där o drack tee och sen gjorde jag så de va min dag pussssss" ne men ni förstår, de finns så mycket sånt så varför ska jag också skriva det? blir ju bara tjatigt i längden. Kommer skriva ett inlägg när jag känner att det finns någonting att skriva om :) som idag känner jag bara för att skriva av mig.

Har så sjukt mycket känslor i kroppen just nu, jag är rädd, jag vet inte, jag är jätte lycklig, jag är ledsen, jag är orolig. ja asså skulle kunna fortsätta till nästa månad eller något men så långt ska vi inte gå. iallafall, jag vet inte riktigt vad jag ska göra? var ska jag göra av all glädje? jag vill bara hoppa och skrika hela tiden utav lycka men de enda jag gör är att ler, någon som har sett mig le såhär mycket någongång? tror inte så,
samtidigt är jag så himla rädd, rädd för att bli sårad, de kommer knäcka mig så jävla hårt. "jag litar på dig"- de gör jag, men tänk endå om? :(  eller är de jag som ska "tänka om"? äh jag vet inte,
asså allt är så jäävla bra när jag är med dig " i found a place so safe not a single tear" precis så är de för mig du är min trygghet, jag hade så fel om dig från början, men är de som jag tror nu då? ´

ne vet du vad, jag tror bara jag gör er förvirrade, fast jag e ganska förvirrad själv.. men jag måste verkligen skriva av mig för jag klarar inte av att sitta inne med de längre de är bara jobbigt för mig jag vet inte alls vad jag ska göra. jag vet inte heller vem jag ska prata med som vill stötta mig till hundra procent genom detta. thats the question?

vad gör jag för fel? vad har alla andra som inte jag har? varför så oseriöst? - de frågorna har jag ställt mig länge..

nu vet jag faktiskt inte vad jag själv har suttit o skrivit om, men de va inget viktigt. haha

puss23





avril lavigne - innocence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0